Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w Przedsiębiorstwie Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Łukowie
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
z siedzibą w Łukowie 21-400 Łuków, ul. Partyzantów 6b, tel. 25 798 22 04.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w PUIK Sp. z o.o. Szymon Mateńko e-mail:
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a. Wykonania umowy i wynikającej z niej obowiązków i postanowień, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
b. Wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na PUIK sp. z o.o. na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wykonywania zadań określonych w ustawie z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków oraz ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
c. Wykonywania zadań w interesie publicznym, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. e RODO).
3. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane:
Podmiotom, którym na podstawie umowy powierzyliśmy przetwarzanie danych osobowych (np. dostawcom oprogramowania), oraz stosownym osobom, podmiotom, urzędom, organom rządowym i samorządowym określonym przepisami ustaw związanych z dokonywanymi czynnościami w PUIK sp. z o.o.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonywania umowy oraz przez czas potrzebny w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, czy też z uwagi na obowiązek przechowywania danych wynikających z przepisów prawa, lub inne ważne względy interesu publicznego.
5. Posiada Pani/Pan prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego
6. Informuje się także, że podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy lub realizacji usług a osoba której dane dotyczą nie jest zobowiązana do ich podania, przy czym ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umów.
7. Nie będzie stosowane zautomatyzowane podejmowaniu decyzji, w tym profilowanie o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Platforma eZamawiający.pl
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy udostępnić Platformę eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Aby skutecznie złożyć ofertę należy posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny, wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny musi spełniać wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz.1579 z późn.zm.).
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:
https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl