Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w Przedsiębiorstwie Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Łukowie
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
z siedzibą w Łukowie 21-400 Łuków, ul. Partyzantów 6b, tel. 25 798 22 04.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w PUIK Sp. z o.o. Szymon Mateńko e-mail:
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a. Wykonania umowy i wynikającej z niej obowiązków i postanowień, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
b. Wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na PUIK sp. z o.o. na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wykonywania zadań określonych w ustawie z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków oraz ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
c. Wykonywania zadań w interesie publicznym, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. e RODO).
3. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane:
Podmiotom, którym na podstawie umowy powierzyliśmy przetwarzanie danych osobowych (np. dostawcom oprogramowania), oraz stosownym osobom, podmiotom, urzędom, organom rządowym i samorządowym określonym przepisami ustaw związanych z dokonywanymi czynnościami w PUIK sp. z o.o.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonywania umowy oraz przez czas potrzebny w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, czy też z uwagi na obowiązek przechowywania danych wynikających z przepisów prawa, lub inne ważne względy interesu publicznego.
5. Posiada Pani/Pan prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego
6. Informuje się także, że podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy lub realizacji usług a osoba której dane dotyczą nie jest zobowiązana do ich podania, przy czym ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umów.
7. Nie będzie stosowane zautomatyzowane podejmowaniu decyzji, w tym profilowanie o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
W dniu 17.07.2018 r. została podpisana z Wykonawcą robót, firmą P.U.H. „MEL – KAN” Kazimierz Jakubiak, Ryżki 76 C, 21-400 Łuków umowa na wykonanie robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej w ul. Żelechowskiej oraz w ulicach: Rurowa, Bartnia, Sosnowa i Tartaczna. Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach Projektu „Modernizacja oczyszczalni ścieków z przetwarzaniem osadów ściekowych w Łukowie wraz z rozbudową i modernizacją sieci kanalizacyjnej i wodociągowej”. Wartość Kontraktu wynosi – 2 826 149,05 zł (netto).
Termin zakończenia prac w ul. Żelechowskiej do 31.12.2018 r. natomiast w ulicach: Rurowa, Tartaczna, Sosnowa i Bartnia do 31.12.2019 r. Na tym etapie Wykonawca realizuje prace przygotowawcze, tj. opracowuje Projekt tymczasowej organizacji ruchu dla ulicy Żelechowskiej, który po pozytywnej opinii Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie oraz Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie, przedstawi do zatwierdzenia Marszałkowi Województwa Lubelskiego.
Natomiast dla ulic: Rurowa, Sosnowa, Tartaczna, Bartnia, Wykonawca opracowuje odrębny Projekt tymczasowej organizacji ruchu, który po pozytywnym zaopiniowaniu przez Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie i Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie oraz Komendanta Powiatowego Policji w Łukowie, przedstawi do zatwierdzenia Staroście Łukowskiemu. Po zatwierdzeniu Projektów przez w/w organa zarządzające ruchem, Wykonawca przystąpi do wykonywania robót budowlanych na tych obiektach.