Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w Przedsiębiorstwie Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Łukowie
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
z siedzibą w Łukowie 21-400 Łuków, ul. Partyzantów 6b, tel. 25 798 22 04.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w PUIK Sp. z o.o. Szymon Mateńko e-mail:
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a. Wykonania umowy i wynikającej z niej obowiązków i postanowień, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
b. Wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na PUIK sp. z o.o. na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wykonywania zadań określonych w ustawie z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków oraz ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
c. Wykonywania zadań w interesie publicznym, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. e RODO).
3. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane:
Podmiotom, którym na podstawie umowy powierzyliśmy przetwarzanie danych osobowych (np. dostawcom oprogramowania), oraz stosownym osobom, podmiotom, urzędom, organom rządowym i samorządowym określonym przepisami ustaw związanych z dokonywanymi czynnościami w PUIK sp. z o.o.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonywania umowy oraz przez czas potrzebny w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, czy też z uwagi na obowiązek przechowywania danych wynikających z przepisów prawa, lub inne ważne względy interesu publicznego.
5. Posiada Pani/Pan prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego
6. Informuje się także, że podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy lub realizacji usług a osoba której dane dotyczą nie jest zobowiązana do ich podania, przy czym ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umów.
7. Nie będzie stosowane zautomatyzowane podejmowaniu decyzji, w tym profilowanie o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Deklaracja dostępności serwisu
Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Sp.z o.o.Zobowiązujemy się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Sp.z o.o.
Data publikacji strony internetowej: 2021-09-24
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-09-24
Strona internetowa https://puik.lukow.pl jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Na stronie internetowej znajdują się część filmy, do których dodano i nie dodano napisów dla osób niesłyszących.
Oświadczenie sporządzono dnia 2021-09-24. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Ireneusz Kwiczak, adres poczty elektronicznej admin[at]puik.lukow.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 25 7982204. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o., ul.Partyzantów 6b, 21-400 Łuków
Do budynku prowadzą 1 główne wejście od ul. Partyzantów oraz wyjście awaryjne z tyłu budynku. Do wejściowych drzwi prowadzą schody. Przy schodach do głównego wejścia znajduje się podjazd dla wózków.
Biuro Obsługi Klienta znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego.
Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, w widocznym oznaczeniu WC.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nie posiadamy pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących
W Biurze Obsługi Klienta i w każdym innym miejscu można skorzystać z pomocnika znającego polskiego języka migowego (PJM) . Ta opcja jest dostępna w godzinach pracy przedsiębiorstwa i jest bezpłatna dla osób niesłyszących.